Stranice

 

 Naslovna

  Baragnir Zag Nehar

  Sveta Magija

  Svete Knjige

 Biblioteka

 Arhiva

  Zag Kia

  Zvezdarijum

 Kalendar

 Galerija

 Multimedia

 Psyradio FM

 Chat

 Linkovi

  Alexanthorn

  Dnevničke beleke

  Razgovori s povodom

  Senke Glasnika

 Javna predavanja

  Predavanje 22

 

 Autobiografske bele�ke

  Magijski Dnevnik

 Lice i naličje

  Kontakt

 

 

 

Akad

 

BESKRAJNO PUTOVANJE DU�E

Javna predavanja, tribine, skupovi, �kola spiritualne magije

 

 

Predavanje dvadesetdrugo

Sedam Svetih Zakona

Tajna Univezuma II
 

Akad II - Uvodno predavanje 3. deo

12.07.2012

 

Ovde je su�tina spoznaje, u Sedam Svetih Zakona Univerzuma. Ovim Zakonima podle�e sve i ni�ta od svega �to postoji ne postoji izvan interaktivnog i svepro�imajućeg dejstva Sila Univerzuma koje su ovim Zakonima usklađene. Stoga, svako postojanje predstavlja odraz delovanja Univerzalnih Zakona.

Većina ljudi je veoma daleko od spoznaje da Zakoni Univerzuma upravljaju svakim segmentom njihovog �ivota i �ivotom uop�te. Svest o tome da kroz spoznaju Univerzalnih Zakona čovek mo�e upravljati svojim �ivotom i ukupnim okru�enjem je tako niska da se gotovo celokupna civilizacija ljudi nalazi u ropskom stanju, �to istinskom, �to onom izvitoperenom i sublimiranom usled ne znanja i ne poimanja Prirode Stvarnosti. Razlog takve civilizacijske izopačenosti i samootuđenja le�i u usmerenosti ukupne svesti čoveka na pojavnost, na fizički svet. Ko jo� danas, u jeku materijalističke preokupiranosti, na svet gleda kroz perspektivu metafizičkog? Čak i među onima koji se, nazovi, duhovno�ću bave, veoma je malo istinskih tragalaca.

Spoznaja Prirode Stvarnosti moguća je jedino kroz metafizičko poimanje sveta i tu le�e stvarna Moć i istinska Magija. U svom �ivotnom očajanju, čovek skrhan nedostacima, nemoćima, bedom, patnjom, bolom, strahovima i svakovrsnim mukama koje �ivot nosi, nije svetan da sve to mo�e razre�iti. Izlaz uvek postoji, ali ko od vas zna da se taj izlaz sastoji samo u tome da bar malo zađete u sopstvenu unutra�njost? I, koliko je vas zaista spremno da sa na takav Put otisne? Ja vas pozivam da na Put krenete samnom, ali samo ako ste zaista odlučili da u svoj �ivot unesete korenite promene. U protivnom cela ova priča za vas neće imati smisla. Ako hoće� da promeni� Svet, najpre mora� da promeni� sebe. Ova, u drevna i vremena neznana, izgovorena mudrost nosi jasnu poruku: sve �to �elite da promenite, najpre mora da se promeni iznutra. U mudrosti ovoj je tajna zadobijanja svake moći i tajna poimanja Stvarnosti koja ka�e da je sve moguće. I zaista, za samospoznatu du�u sve je moguće, jer čuda ne postoje za onog ko se ne zna čuditi.

Sedam Univerzalnih Zakona je te�ko razumeti, jo� te�e ih je objasniti, a najte�e ih je ilustrovati i na delu kroz �ivot pokazati. To je zaista tako kada o Svemiru ne znamo ni�ta. Zapravo, čovek veoma malo zna i o Zemlji na kojoj �ivi, a kamo li o beskrajnom Svemiru. Mnogi su mudraci, tokom vekova, govorili o ovim Zakonima, no savremenom čoveku je te�ko da razume taj jezik simbola izra�avan parabolama i mitskim slikama. Ja ću poku�ati da vam na jednostavan i razumljiv način pribli�im ovo znanje, i videćete da tu uo�te nema ničeg nerazumljivog i te�ko shvatljivog. Vi�e puta sam preporučivao mnoge stare spise i svete knjige ljudima. Činim to i sada, ali poveden jednim pismom koje je Imanuel Kant uputio Hamanu, čarobnjaku sa Severa, 6. aprila 1774. godine, u kome ka�e: Saop�tite mi, molim vas, va�e mi�ljenje ali, ako je moguće, ljudskim jezikom jer ja siromah, dete zemaljsko, nisam nimalo vičan tom jeziku Bogova, jeziku intuitivnog uma, shvatio sam da prosečan čovek jednostavno nije u stanju da razume niti da pronikne u tajne Svetih Knjiga u kojima je, ama ba�, sve zapisano.

Ovo su Sedam Svetih Zakona Univerzuma kako slede, nama dati i preneti od strane, Kralja Tota, Tri puta Najvećeg.

 

I - Zakon Etera

Sve je Um; Um je eteričan; Svemir je eteričan, ili projekcija Uma.

 

II - Zakon Saglasnosti

Kako je dole tako je gore; kako je gore tako je dole.

 

III - Zakon Promenljivosti (Kretanja)

Ni�ta ne stoji; sve se kreće; sve vibrira; sve se menja; ni�ta ne ostaje isto.

 

IV - Zakon Suprotnosti (Polarnosti)

Sve je Dvojno; sve ima polarnost; sve ima suprotnost polova; istovetno i različito je jednako; suprotnosti su po prirodi iste, ali drugačije po stepenu; krajnosti se susreću; sve su istine poluistine; svi se paradoksi mogu pomiriti.

 

V - Zakon Ritma

Sve se kreće gore-dole; sve ima svoju plimu i oseku; sve se stvari uzdi�u i padaju; njihanje klatna se odra�ava u svemu; količina njihanja udesno jednaka je količini njihanja ulevo; ritam sve izjednačava.

 

VI - Zakon Uzroka i Posledice

Svaki uzrok ima svoju posledicu; sve se de�ava u skladu sa Zakonom; slučajnost je ime neotkrivenog zakona; postoje razne uzročnosti, ali ni�ta ne mo�e izbeći Zakonu.

 

VII - Zakon Privlačnosti

Pol je u svemu; sve se međusobno privlači; privlačnost se manifestuje na svim nivoima.

 

Detaljno razumevanje načela ovih Zakona o kojima ću govoriti, pru�iće vam osećaj krajnje smirenosti i spokojstva koje će vas pratiti tokom svakog �ivotnog iskustva u kojem se nađete. Da bi ste shvatili kako je sve moguće, kako vam je sve dostupno i kako mo�ete stvarati �ivot kakav �elite, nisu vam potrebne nikakve inicijacije i tajni rituali, nikakve pripadnosti paradigmama, niti morate te�iti vi�im stanjima svesti. Nije vam potrebna vera, niti bilo kakava religija. Dovoljno je samo da sledite metode koje ću vam objasniti i bićete u stanju da otključate Kapiju Bezdana iza koje se krije veliko bogatstvo i mudrost neizreciva.

Kako deluju Univerzalni Zakoni? Ovo pitanje mo�e biti tema jednog sasvim posebnog istra�ivanja, međutim meni nije namera da se ovde bavim fizikom i ispoljavanjem Sila Svemira u oblikovanju materije. Ono na čemu ću bazirati obja�njenje Svetih Zakona Univerzuma je čista metafizika. Mo�ete prihvatiti ili ne da je to tako. Mo�ete i u praksi proveriti da li je to tako. No, uvek će biti mnogo onih koji će reći: Ja sam sve uradio i ni�ta, ovo ne deluje. I naravno da će biti tako, jer ukoliko sa pogledom na svet iz perspektive već izgrađenog ega poku�ate da ne�to od svega ovoga primenite u praksi, neće se dogoditi ni�ta. Čak, stanje se mo�e i pogor�ati. Da bi ste primenili ove Zakone na konkretne događaje i situacije u svom �ivotu, morate najpre da svoju svest dovedete u povi�eno stanje i probudite vlastite unutra�nje potencijale. To zapravo znači da morate probuditi svoje istinsko Ja, svoje izvorno Sopstvo. Celokupna kreacija, sve ono �to kao vidljivo i nevidljivo postoji i �ivot u bilo kojem svom obliku nisu ni�ta drugo do jednostavna igra energija i na�ih emocija koje s njima isprepletane stvaraju vrtloge sile kao uzročnike svih de�avanja, kako unutra�njih, tako i oniih spolja�njih u svetu koji nas okru�uje.

Ključ za razumevanje Univerzuma nalazi se upravo u na�oj sposobnosti da preuzmemo odgovornost za sopstvena emocionalna stanja. Na�a sreća u �ivotu i uspe�nost u delanju svake vrste, uop�te ne zavise od toga �ta drugi oko nas misle, govore ili rade, već u potpunosti zavise od na�e energetske ili eterične povezanosti sa Izvorom. Nisam prona�ao bolju Reč kojom bih opisao to Ne�to, jer To jeste Izvor. Ali nemojte ga zami�ljati kao neko mesto negde tamo gde ne�to izvire. Izvor protiče kroz nas i kroz sve oko nas kao Čista Energija. Ta povezanost sa energijom Izvora nam omogućava da se uzdignemo iznad svih ograničenja ili uslovljenosti i tada počinjemo da sagledavamo Prirodu Stvarnosti koja nam daruje slobodu, moć i osećaj svrhe i pravca kako nas ni�ta ne bi zaustavilo u postizanju ciljeva i konačnom ispunjenju Volje.

Na svojim predavanjima često napominjem da morate dovesti svoj um u stanje smirenosti i, sti�avajući ga, početi da oslu�kujete prirodu oko sebe. Poruke koje nam priroda neprestano upućuje dalekose�ne su i iz njih se mnogo toga mo�e naučiti i spoznati. Vremenom kad se naučite da oslu�kivanjem prirode svoj �ivot usklađujuete sa njenim tokovima ona će početi neizmerno da vas daruje svojevrsnim "pokolnima" i blagodatima �ivota. Da, kazaće neko, lako je reći da treba um smiriti i prirodu oslu�kivati. Ali kako to učiniti u ovom modernom i uzavrelom načinu �ivota gde je svaki tren prepun raznih uslovljenosti i svakodnevnog stresa? To je osnovna tema narednih predavanja u kojima ću pa�nju posvetiti teorijskoj spoznaji čovekovog uma i umnim ispoljavanjima, kao i tehnikama uspostavljanja kontrole volje nad ispoljavanjem uma. Da bi smo pre�li na ovaj vi�i nivo magijskog delanja potrebno je najpre da znamo kako priroda funkcioni�e, a �to je određeno ovim Svetim Zakonima Univerzuma.

Konačno, da bi ste se otisnuli vi�im sferama Magijske Spoznaje i magijskog delanja na svim ravnima postojanja, morate učiniti taj va�an korak koji jeste namera da se u �ivot unese korenita promena. Morate učiniti mnoga odricanja. To su svojevrsne "�rtve" koje omogućavaju da se izgradi nova ličnost i da se ponovo steknu sva blaga, ali sada u svojstvu apsolutnog Sopstva. Pročitajte jo� jednom uvodno predavanje "Filosofija kalupa". Svakako će vam to biti jasnije u drugom čitanju. Evo primera: Kako mislite da počnete oslu�kivati prirodu oko sebe, kad ne vadite slu�alice svog MP3 iz u�iju. To je toliko uzelo maha da ljudi vi�e ne samo �to ne čuju ni�ta oko sebe, već nisu u stanju ni sami sebe da čuju. Hajde učinite taj prvi korak, zaboravite svoj MP3. Naravno, ima toliko stvari koje činite koje su nepotrebne, a mnoge su i krajnje besmislene. O tome ćemo pričati u narednim predavanjima, no hajde, učinite barem jedan korak napred. Unesite u svoj �ivot bilo kakvu promenu.

Pre nego �to se upustimo u pojedinačno razmatranje svakog od navedenih Univezalnih Zakona, daću vam jo� nekoliko sugestija koje, čini mi se da su posebno va�ne. U uvodnom predavanju sam govorio o "odricanjima", ali namerno sam jedno izostavio. To je takozvano "odvajanje". Odvojenost se u su�tini manifestuje kao osećaj ne pripadanja. Tajna koju nam Tot otkriva u svom "Tajnom Učenju" ka�e da je spoznaja moguća jedino kroz proces odvajanja (razdvajanje elemenata). I zaista, sve dok ne uđete u stanje potpune individualnosti, nećete biti u stanju da opa�ate Stvarnost. Ali hajde prvo da vidimo �ta je to "odvajanje" i �ta znači to "ne pripadanje".

Prvo su�tinsko odvajanje, čovek do�ivljava svojim rođenjem, izlaskom iz utrobe svoje majke i presecanjem pupčane vrpce. I kada bi čovek sledio svoju iskonsku prirodu to bi bilo i jedino odvajanje. Međutim, od samog početka �ivota kreće izgradnja bezbroj "nevidljivih pupčanih vrpci", vezujućih sila koje napre drugi stvaraju umesto nas, a potom sami nastavljamo "tradiciju" i vezujemo se za sve i sva�ta. Na kraju čovek postaje rob sopstvenih "veza" a da čak nije ni svetan činjenice da se nalazi u te�kim okovima ropstva. Iluzorna je i svaka pomisao da ste slobodna bića. Zato zaboravite filosofska naklapanja o slobodi, a posbno se klonite savremenih ideja o ljudskim pravima, slobodama i demokratskim tekovinama. Tu nema nikakve slobode, a to �to sebe do�ivljavate kao slobodna bića koja samostalno odlučuju o svom �ivotu je najveća stečena iluzija. Naravno to ćete veoma te�ko prihvatiti da je tako, ali kad počnete da kidate okove vezujućih sila, jednu po jednu, uvidećete da zapravo ni�ta nije onako kao �to izgleda da jeste. Reći ću vam istinu: devedeset i devet procenata ljudi je "programirano" da dopusti spolja�njem svetu da kontroli�e njihov unuta�nji svet, ali, ukoliko �elite da do�ivite konačno ispunjenje sopstvene volje, morate dopustiti svom unutra�njem svetu da upravlja spolja�njim.

Da bi čovek mogao sagledati Prirodu Stvarnosti on se mora potpuno odvojiti od svake pripadnosti. Samo tada mo�e do�iveti Jedinstvo sa Univerzumom i u tom jedinstvu ostvariti istinsku povezanost sa svakim pojedinačnim bićem Univerzuma. Dakle, morate izvr�iti potpuno odvajanje da bi ste do�iveli potpuno spajanje. Da li znate da je čovek jedina vrsta, i to ne samo ovde na Zemlji već i u celom Svemiru, koja veoma dugo, a najče�će celog svog �ivota, ostaje vezana za svoje roditelje, braću, sestre, rođake... Krvne veze, ili pripadnost porodici i familiji, najte�a su prepreka na Putu Oslobođenja. Ima ih jo� mnogo: pripadnost plemenu, narodu, religiji, dru�tvenom uređenju, socijalnim kategorijama i stale�ima, kulturi i subkulturnim kategorijama, tradiciji i običajima, raznim udru�enjima i grupama, partijama i pokretima, fanovima, navijačkim taborima, ali i pripadnost dr�avi, gradu, mestu rođenja... I moglo bi se nabrajati i nabrajati do u nedogled. Neću se uop�te posvetiti analizi prirode ovih vezanosti. Dovoljno je samo ovo �to ću reći: sve vezanosti, sve do jedne, čak i najmanja koju posedujete, omča su oko vrata na čijem je drugom kraju teg. I sad zamislite sebe kako ste uvezani mnogobrojnim omčama i sa tim mno�tvom tegova raznih veličina krenete da preplivate reku. Da li zaista mislite da ćete stići na drugu obalu? Ja to ne bih poku�ao. Razuman čovek kad krene preko reke, čak i odeću skida sa sebe jer zna da će mu i ona biti teret kad se natopi vodom. Tako je i na Putu Magijske Spoznaje. Nikada nećete preći Bezdan dok se ne oslobodite svake vezanosti koju vučete za sobom kao teret. Progutaće vas.

Ja znam da je ovo te�ko razumljivo, jo� te�e shvatljivo i najte�e prihvatljivo za prosečnog čoveka. Zato i sva moja nastojanja da prenesem izvesna znanja nisu ni namenjena onim devedeset i devet procenata "programiranih", već onom jednom procentu koji "oseća" svoju "posebnost", onima koji tragaju. Ako ste u "Razgovoru sa Sopstvom" otkrili tu posebnost u sebi, onda ćete razumeti i ovde pronaći nebrojene odgovore. Zato krenite odmah, pokidajte makar i najmanju nit neke od vezujućih sila. Znajte da su te vezujuće sile samo va�e sublimirane emocije i ni�ta vi�e od toga. Evo, recimo da poku�ate sa odvajanjem od svoje nacionalne pripadnosti. Poku�ajte da na sebe gledate samo kao na čoveka. Nije jednostavno, jer je u pitanju isto tako jaka emocija. No znajte, ne mo�ete istovemeno biti nemac, srbin, hrvat, englez, indus ili koji god nacion, a nazivati sebe čovekom u fundamentalnom smislu te reči. Čovek kao pojedinac, pripadnik je rase ljudi na planeti Zemlji i tačka. Svaka pripadnost posebnoj grupi ili narodu, neminovno proizvodi emociju veće ili manje naklonosti �to dalje vodi u sukobe zasnovane na različitosti. Ovo je sublimirana emocija, koja se ne ispoljava uvek sna�no kod svakoga, ali kod svakoga ko je poseduje ona pre ili kasnije izvr�i svoju misiju.

Pripadanje naciji ili narodu, osim spolja�njih karakteristika koje obele�avaju tu posebnost sa sobom nosi i jo� ne�to �to je mnogo opasnije za svaku individualnu du�u. To su Egregori. Svaka, nacija, narod, pleme, gupa, �ta god bilo u formi zajednice ima svog Egregora, a to su posve nenaklonjena bića na�oj rasi, Egregori su paraziti koji �ive isisavajući �ivotnu energiju ljudima koji Njemu pripadaju, a pripadaju mu svi koji se osećaju kao pripadnici naroda, plemena ili grupe. Isto je ili veoma slično i sa svim drugim "pripadnostima". Prosečnom čoveku, raznorazni Egregori isisavaju oko devedeset procenata �ivotne energije, a da toga uop�te nije svestan. Zamislite samo koliko bi ste sna�no biće bili kada bi imali svih sto posto �ivotvornosti u svojim rukama. Ne mogu vam to opisati. Na ovu temu ću posebno obratiti pa�nju u jednom od narednih predavanja o emocijama kao umnom ispoljavanju bića. A vas pozivam da započnete "odvajanja", ali ne tako �to ćete se suprotstavljati Egregorima, već mnogo jednostavnije, tako �to ćete ih prepustiti zaboravu.

Čovekov �ivot podle�e svim zakonima postojanja, odnosno Univezalnim Zakonima koji vladaju u čitavom Svemiru. O ovome sam već dosta govorio u ranijim predavanjima, ali u kontekstu ove priče to moram da ponovim. Osnovna postavka postojanja: stvaranje, odr�avanje i uni�tavanje jednako se odra�ava i na �ivot čoveka. Čovek se rađa, �ivi razvijajući se i na kraju stari i umire. Ovo je odraz fizičke stvarnosti. Međutim, ako �ivot posmatramo samo kroz prizmu fizičke stvarnosti, onda se �ivot svodi na stvar, a on to nije posmatran sa drugih ravni postojanja. Postojanje je proces, a kada postoji proces, da bi se on razvijao i odvijao potrebna je energija koja procs pokreće, razvija, odvija i odr�ava u funkciji. Ta energija koja se neprestalno proizvodi i neprestalno tro�i jeste elementarni Eter iz kojeg je Sve stvoreno i kroz koji se Sve odr�ava u Ravnote�i. Kao praizvor i čistota svih uzroka u kojem se odra�ava čitavo stvaranje, od najvi�ih pa do najni�ih ravni postojanja, ta se energija mo�e transformisati u razne oblike, zapravo u svaki potrebni oblik. Na� fizički �ivot, koji je sam po sebi svojevrstan proces uređen je po određenim zakonitostima kojima organizam proizvodi i transformi�e izvesne količine energije i to u meri koja neophodna za normalno funkcionisanje �ivota. To absorbovanje čistog Etera odvija se kroz procese disanja, uzimanja vode i hrane i kroz izlaganje vatri. Od toga kako se ovi procesi odvijaju, u kvalitativnom i kvantitativnom smislu, zavisi kakav će �ivot biti u istom tom smislu.

Bogatstvo �ivota se meri akumuliranom količinom �ivotne energije. Ako ne postoji akumulacija, �ivot se ne �ivi, već se pre�ivljava. To znači da čovek nije u stanju da proizvede ni�ta drugo osim osnovnih potreba za puko odr�anje �ivota. Takav �ivot je konstantno suočen sa nizom nedostataka, slabostima, premoreno�ću, istro�eno�ću, bolestima i nizom sličnih nemogućnosti ispoljavanja bića, a o stresu, kao najrasprostranjenijoj bolesti savremenog sveta ne treba ni govoriti. Da bih objasnio kako ovo funkcioni�e napraviću paralelu sa proizvodnjom električne energije kori�ćenjem prirodne snage reke. Na reku se mo�e postaviti perasti točak koji će rečna struja okretati, i dalje kad se pove�e sa generatorom on će proizvoditi izvesnu količinu električne energije. Ta električna energija bi mo�da bila dovoljna za osnovne potrebe jednog domaćinstva, ali ona nije dovoljna da se uz pomoć struje pokrenu neka velika postrojenja. Da bi se proizvela velika količina električne energije potrebno je pregraditi reku branom i napraviti akumulaciono jezero iz kojeg će se voda velike snage prelivati preko turbina na brani i proizvoditi veliku količinu struje. Na sličan način funkcioni�e i biće čoveka. Da bi mogao da radi i da stvara velika dela čovek mora akumulirati veću količinu čistog Etera u svom biću. Taj akumulirani Eter omogućava ne samo normalno funkcionisanje �ivota bez ikakvih nedostataka, u fundamnetalnom smislu, već omogućava i stvarala�tvo kroz delovanje i to ne samo delovanje na Zemaljskoj ravni, nego kroz sve ravni postojanja. Zbog toga se Magija Elemenata smatra prvom i preinicijacijskom magijom kroz koju se aspirant uči čuvanju sopstvenih resursa i njihovom uvećanju. Tek kada čovek akumulira izvesne količine čistog Etera on mo�e da dela u stvaralačkom smislu. Velikom akumulacijom stvara se i mogućnost za velika dela, čak i ona ravna čudima. Čuda zaista ne postoje. Postoje samo zakr�ljala ljudska bića.

Tajna sticanja svih moći, ve�tina i sposobnosti je u Magiji Elemenata. Absorbovanjem čistog Etera i njegovom akumulacijom stiče se moć kojom se ovladava svim moćima. Budite revnosni u ovom poslu sakupljanja čistog Etera kroz primenu Magije Elemenata, onako kako je opisana u "Prvoj Knjizi Spoznaje", i steći ćete moć pre nego �to i mislite da ste je stekli i veću nego �to i zamisliti mo�ete. Tajna svake tvari i svakog dela je u Eteru. Onaj ko Eterom ovlada mo�e gospodar svake tvari i svakog dela postati. Ovde se Krug zatvara. A nije li rečeno da je Krug izraz Beskonačnosti? Ko je Beskonačnost, osim Bogova, jo� dodirnuo? Ne prepustajte previ�e svoj um ovim opservacijama. Umni spekulant nikada ne prelazi granicu razuma. Napusti svoj razum i otisni se nepreglednim prostranstvima Beskraja. Beskonačnost se otvara samo Dostojnima. I ćutite. Ti�ina je najmoćnije oru�ije mudraca.

I dalje smo u takozvanoj Preinicijacijskoj Magiji koja podrazumeva kompletnu pripremu koja će vas odvesti na Kapiju Bezdana. Odvajanje kao proces podrazumeva ravnodu�nost, odnosno neprijemčivost sopstva za bića, tvari ili dela. To je ono magijsko stanje uma bez po�ude za rezultatima. Efekat nevezivanja je te�ko proizvesti jer je čoveku skoro nepojmljivo da se odluči za ne�to i da onda uradi to čisto radi toga. Ipak konkretno, ova sposobnost je ta sila koja je potrebna da se izvede magijski čin. Samo jednousmerena svest će to uspeti da uradi. Vezivanje treba razumeti i u pozitivnom i u negativnom smislu, zbog averzije prema njenoj suprotnosti. Vezivanje za bilo koju osobinu svoje osobnosti, svoje ambicije, svoje veze ili čulnog iskustva, a istovremeno, i stvaranje averzije prema bilo kojoj od njih, dokazaće ograničenje za mogućnost delovanja. Naizgled, fatalno bi bilo izgubiti interes za svaku stvar jer neke stvari mogu biti nečiji simbolički sistem ili magijska stvarnost. Zbog toga, poku�ajte da do�ivite sve osetljive delove svoje stvarnosti da bi ste uvideli njihov kvarljiv uticaj kroz obuzimajuću �elju. Tu u ovom raskoraku između dve strane sagledavanja se ovija proces oslobođenja vezanosti i nastaje ravnodu�nost koja otvara prostor za magijsko delovanje. Lako za reći, ali ne i tako lako za proizvesti kao efekat.

Proces metamorfoze bića se započinje aktivnom formom preobra�aja svakodnevnih navika. Koliko god bezopasne se činile, navike u mislima, rečima i delima su sidro sopstva. Aspirant koji �eli da postane mag, mora podići to sidro da bi se slobodan otisnuo na pučinu haosa. Hajde da započnemo ovaj proces metamorfoze. Izaberite bilo koju manju naviku nasumice i izbri�ite je iz svog pona�anja, a u isto vreme prisvojite bilo koju novu naviku nasumice. Izbor ne treba da obuhvati ni�ta spiritualnog, egocentričnog, ili emocionalnog značenja, niti bi trebalo da bude bilo �ta �to ima mogućnost neuspeha. Kada uspe�no zavr�ite prvu metamorfozu, prelazite na sledeću. Potom se vraćate na prvu koja je, budući zamenjena, skoro usvojena navika i nju jednostavno obri�ete, jer ona jo� nije dovojno ukorenjena da se ne mo�e jednostavno obrisati. Sa ovako jednostavnim početkom i stematičnim kretanjem "dva koraka napred, jedan korak nazad", uporno�ću, postaćete sposobni zaista za sve kasnije procese, ne samo metamorfoze već sve magijske procese.

Sve ovo sam naveo kao neophodnost za ono �to sledi, a to je izgradnja ravnote�e bića. Ako smo potpuno zaokupljeni bilo duhovnim, bilo fizičkim �eljama i potrebama, mi zanemarujemo Ravnote�u Svemira. U takvoj neuravnote�enosti ni�ta nije postojano i sve postaje neizvesno i nesigurno. Stoga, cilj svakog tragaoca treba da bude pronala�enje ravnote�e između duhovne i fizičke strane bića. Tako dolazimo do onoga �to određujemo kao na�e potrebe, ali istinske potrebe. Sve ono �to nije istinska potreba mo�e nam biti cilj, ali takve te�nje samo uvećavaju neravnote�u. Neuravnote�enost je ono �to se manifestuje kao patnja, bol, strepnja, strah, tuga, depresija, stres ili kompleks bilo koje vrste. Svaka umi�ljena ili sublimirana potreba je uzročnik neke nove vezujuće sile. Poku�ajte da sebe posmatrate tako kao da ste neko drugi. Svesno se izdvojte od sebe i posmatrajte svoje pona�anje, svoje reakcije, pa čak i izgled. Analizirajte svoje misli, te�nje, �elje, potrebe i sve ono �to činite. Znate koliko sam puta, analizirajući sebe, postavio pitanje: �ta ti to treba u �ivotu? Zbog toga su odricanja i odvajanja neophodna kako bi biće bilo proči�ćeno jer samo Čisto Sopstvo mo�e zadobiti svaku blagodat Univerzuma.

Posredstvom na�eg mentalnog sklopa isprepletanog emocijama Univerzalni Zakoni stvaraju preduslove za manifestaciju svega onoga �to na�a unutra�njost projektuje u spolja�njost. To je su�tina najcitiranije mudrosti: kako Gore, tako Dole, i zato moramo razumeti kako Univerzum funkcioni�e. Zato ću u jo� jednoj rečenici sumirati sve ovo o čemu sam govorio. Odgovori le�e svuda oko nas, ali se otkrivaju samo onim tragaocima koji shvate da će mudrost Sveuma spoznati tek kad se u svom smirenoumlju dovoljno uti�aju da bi mogli da oslu�kuju ono �to priroda neprestano govori, i kad se oslobode svog iluzornog ega kako bi istinsko Ja moglo da zablista.

 

 

 



 

Vrh strane >>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

Sva prava rezervisana

Copyright � 2012 by Alexandar Thorn

Poslednje izmene: 24-01-2013 04:29