Bele�ka 15
|
Nehargil
DNEVNIČKE BELE�KE
Bele�ka 15 - 11.07.2010 Jututunska Juhahaha Pesma Jovana Jovanovića Zmaja iz 1865. godine
U kraljevstvu Jutututu
Mnogo su se osilili ti Jututunci. Pona�aju se kao da je sve njihovo najbolje. U svemu se pona�aju kao da su prvi, a u stvari su inad�ije i sa slabostima kao i svi drugi. Spremio sam plan u četiri tačke da ih sredimo. Prvo, treba da ubacimo na�e mangupe u njihove medijske redove. To neće ići te�ko jer na�a istra�ivanja pokazuju da su potkupljivi kao i drugi. Nije Filip Makedonski rekao uzalud da "zlatom natovaren magarac preskače zidove najveće tvrđave“. Kada ubacimo svoje momke u medije, tada plasiramo afere. Počinjemo s doktorima, jer je svako osetljiv kad mu je zdravlje u pitanju. Stalno nagla�avamo da su korumpirani, da među njima caruje neznanje, da su zavr�ili fakultete jer su tatini sinovi, da im je etika i moral na niskim granama, da su zaboravili Hipokratovu zakletvu. Istovremeno im preko na�ih ljudi u zakonodavnim telima stalno treba smanjivati plate, beneficije, ukidati prava. Svaki mali kiks treba predstaviti kao op�tu pojavu, tako da se kompromituje ceo esnaf. Nepoverenje u doktore zarazno deluje, jer narod misli: "kad su oni takvi, a odabrali su humani poziv, kakvi su tek trgovci i privrednici�? Drugo, treba �iriti nepoverenje u odbrambenu moć tih Jututunaca. Njihove istorijske uspehe na kojima temelje svoju samouverenost treba prikazivati kao uspehe drugih, koje su oni sebi pripisali. Svaki aktuelni problem, na primer pad vojnog aviona, treba prikazati kao izraz krajnje nesposobnosti, siroma�tva, nepripremljenosti za odbranu otad�bine. Eksplozije u skladi�tima ili fabrikama, koje su deo svakodnevnog rizika bavljenja eksplozivnim sredstvima, treba prikazivati kao deo diverzija snaga koje su znatno jače nego �to narod pretpostavlja. Treba sejati nepoverenje u jututunske tradicionalne prijatelje i prikazivati ih kao verolomne i nepouzdane, koji će u odsudnom trenutku okrenuti leđa. Za to je najbolje koristiti otpadnička plemena kao Jetetete, Jotototo, Jitititi ili Jatatata, jer govore istim jezikom Jutututu. Treće polje delatnosti koje doprinosi defetizmu i malodu�nosti, pa i depresivnosti jututunskog naroda, jeste područje pravde i pravosuđa, jer je to treći stub na kojem počiva svaka dr�ava, ako je zamislimo kao sojenicu, koje su stari narodi podizali na rekama. Kod kompromitacije pravosuđa treba uporno ponavljati neefikasnost istog, sklonost podmićivanju od vrha do dna hijerarhije. Preporučljivo je kompromitovati ugledne ljude iz pravosuđa, jer se tu ime stiče posle vi�e decenija rada, koje jedan novinski članak u trenu pretvori u noćnu moru. Nere�ene slučajeve treba uporno, uvek ponovo, vaditi iz arhiva i ukazivati onako, ovla�, kao nesposobnost i zlu nameru, i provlačiti teoriju zavere u svim slučajevima gde su dr�avni interesi u pitanju. Tako se �iri nepoverenje u redovima lojalnih građana i niko vi�e nikom ne veruje. Četvrta zahvatna tačka delovanja protiv kočopernih Jututunaca jeste njihovo �kolstvo. Ba� tamo gde se oni ponose uspesima i međunarodnim kvalitetom svojih pripadnika, treba sejati nepoverenje. Kad atakujemo na �kolstvo, diramo u pamet naroda, a tu je svako osetljiv. Profesore treba prikazati kao siromahe i nu�no zlo zaboravljeno od dr�ave. Kao ljude koji će prodati ocenu za siću, kao moralno posrnule perverznjake, koji koriste prvi ugao da �tipkaju objekte svoje seksualne pohote, tako da se roditelji pla�e i da �alju decu u �kolu. Preko korumpiranih zakonodavaca treba plasirati suvi�na znanja, a napredak nauke kočiti svim sredstvima. Crkva i njeno naučavanje mora biti predmet posebnog interesa. Ona je duboko ukorenjena kod Jututunaca i zato treba plasirati udar u njene temelje. Tu je najefikasnije ići na kompromitovanje istaknutih ličnosti, visoko plasiranih u hijerarhiji crkve. Naročito treba insistirati na kontradikciji između njihovih reči i dela, plasirajući enormno bogaćenje pojedinaca, njihov rasko�an �ivot. I ono �to uvek ima efekta, jer dotiče svako �ivo biće, jeste pronala�enje seksualnih afera povezanih s perverznim �ivotom. Tu je i normalnom čoveku te�ko da se brani,a ljaga pada na ceo crkveni establi�ment. Sejanjem nepoverenja u moralnu vertikalu crkvenih velikodostojnika, seje se nepoverenje u narod i stvara slika Sodome i Gomore, naroda na koji je primenjiva svaka bo�ja i ljudska kazna. Tako se unapred opravdaju postupci izolacije, sankcija, blokade, kao da se nedaj bo�e radi o ku�nom narodu. Sve to sa strane ostavlja utisak zaslu�ene kazne za poroke koji su, prema na�oj propagandi, deo običaja jututunskog naroda. U zemlji Jutututu postoji poslovica da će pre propasti selo nego običaji. Kad u ove četiri tačke uni�timo običaje, koga će jo� biti briga za takvo selo u tamo nekoj Jutututuniji. Dok oni brane livade, ostaće bez du�e. A kao kontinentalni narod ne znaju da poslednji mornarski poziv za pomoć glasi SOS (Save our souls), tj. spasite na�e du�e. Svet danas ratuje da bi pridobio du�esledbenike, dok livade prepu�ta ovcama da pasu...
|
|
|
|
|||
Sva prava rezervisana Copyright � 2010 by Alexandar Thorn Poslednje izmene: 25-01-2013 02:40 |